Friday, February 22, 2008

τρώγοντας έξω....Tratoria Milanese

Εχτές το βράδυ βγήκα έξω για φαγητό. Η επιλογή του μέρους ήταν βάση αυτών που γραφόντουσαν σε διάφορους οδηγούς της πόλης. Φτάνοντας στο μέρος, καλά δεν μπόρεσα να μην νιώσω παράξενα που σχεδόν 10 παρά το βράδυ και το μαγαζί ήταν άδειο, αλλά μετά τις 11 παρά άρχισε να γεμίζει από κόσμο που ερχόταν να δειπνήσει! εντυπωσιακό... αλλά τόσο αργά! μα τόσο αργά!
Τέλος πάντων αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα, αλλά πρόβλημα μου ήταν το γεγονώς ότι ο χώρος ήταν όχι όπως λέγανε οι οδηγοί. Λίγο παλαιομοδίτικο ντεκόρ, φωτογραφίες αλλά Μπαϊρακτάρη στους τοίχους, και βεβαίως αυτό που δεν φαινόταν στις φωτογραφίές κόσμος πάνω από τα δεύτερα -άντα.
Όσον αφορά το φαγητό, χμ... Η μαρινάρα μου ήταν απλά χάλια, πολύ μα πολύ εμφανώς κατεψυγμένα τα θαλασσινά και βεβαίως σαν σούπα λαδιού ήταν το πιάτο μου τόσο λάδι που είχε το πιάτο μου. Πανικός. Μόνο η σαλάτα μου άρεσε λίγο. Συμπέρασμα, όχι δεν μετάνιωσα που πήγα σε αυτό το μέρος, αλλά τελικά το πιο σημαντικό είναι να δοκιμάζεις και διαμορφώνεις γνώμη μόνο σου. Δεν ξέρω αλλά οι οδηγοι και αυτοί μέρος της όλης διαδικασίας είναι.
Οπότε το πιο σημαντικό πράγμα είναι να δημιουργείς την γνώμη σου και βεβαίως να δοκιμάζεις τα πάντα
/g

No comments: