Thursday, February 7, 2008

έχοντας άποψη για όλα...

Όχι εγώ...πλέον!
πάει καιρός απο τότε που ήμουν ξερόλας. αλλά πλέον όχι, ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω, ή τουλάχιστον δεν μου το λένε πια, μπορεί και να με βαρεθήκαν δεν ξέρω αλλά η ουσία είναι ότι πλέον δεν τα ξέρω όλα. Ούτε κάνω ότι τα ξέρω όλα, ούτε καν νομίζω ότι τα ξέρω όλα.
Ναι, μεγάλη απώλεια για την οικουμένη αλλά εγώ δεν τα ξέρω πλέον όλα. Κι αυτό έχει πολλά καλά και πολλά κακά. Και άσε που νιώθω καμιά φορά και ανακούφιση που δεν γνωρίζω τι και πως.
Δεν ξέρω ποια είναι περισσότερα ή λιγότερα, όσον αφορά τα αρνητικά η τα θετικά της κάθε άποψης αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι αρχίζει να με ενοχλεί όταν ο άλλος απέναντί μου νομίζει ότι τα ξέρει όλα! και απλά αυτό με κάνει καλύτερο, ανατριχιάζω λίγο σκεφτόμενος πως ήμουν και απλά χαμογελώ και πάω παρακάτω κρατώντας μονο αυτά που εμένα με νοιάζουν.

Και με νοιάζουν πολλά αλλά απο το θέλω να το κάνω μέχρι το κάνω, χάος!
Βέβαια αυτό που ανακάλυψα είναι ότι το πιο καλό με τον μεγαλύτερο βαθμό ευχαρίστησης είναι να κάνεις κάτι σχεδόν ούτε στον ευατό σου να το ανακοινώσεις. Δεν συζητάμε καν για τους άλλους. Και στο τέλος έχεις και την ευχαρίστηση της επιτυχίας, και της πραγμάτωσης αυτού που ήθελες να πετύχεις και βεβαίως έχει και τον ελάχιστο κίνδυνο να εκτεθείς. τώρα ποιος λογαριάζει τι λόγο θα δώσεις στον ευατό σου.

Άλλωστε το να ονειρεύεσαι είναι δωρεάν και ακίνδυνο, χωρίς συνέπειες, όπως και το να ρεύεσαι που βγαίνει απο το ονειρεύεσαι...

No comments: