Friday, February 15, 2008

πίσω στο σπίτι....

τελικά το να γυρίζεις σπίτι σου έχει πάντα μια γλύκα. όσο και να μου αρέσουν τα ταξίδια, μάλλον δισέγγονος του οδυσσέα πρέπει να είμαι, πρέπει να ρωτήσω τον πατέρα μου τι έκανε ο παππούς του με την πηνελόπη πριν πολλά χρόνια, τόσο μου αρέσει και η γλύκα που νιώθω με του που βάζω το κλειδί στην πόρτα και γυρίζω σπίτι μου... Εντάξει δεν κρατάει και πολύ αυτό αλλά τι να πω, είναι ανείπωτο συναίσθημα. Γλυκό, ήρεμο, χαλαρό. Είμαι σπίτι...

Μόλις μπήκα τώρα, έχω κάνει μπάνιο και απλά κάθομαι και γράφω κοιτώντας έξω και περιμένοντας το κύμα κακοκαιρίας. Λές να έχασε τον δρόμο; είδωμεν.....

είμαι πολύ κουρασμένος το λέω αλλά δεν το παραδέχομαι, έτοιμος ακόμα και για έξοδο...
αλλά σιγά, τέτοιο πουρό που έχω καταντήσει μέσα το κόβω να μένω...
θα δείξει...
/g

No comments: