Monday, February 11, 2008

φαγητό σε γαμάτο μέρος....Kίτσουλας!

υπάρχουν κάτι μέρη που δεν σε προϊδεάζουν για τίποτα, πόσο μάλλον ότι εκεί μπορείς να φας καλά, να περάσεις καλα, να κάνεις πλάκα, να δεις και να σε δούνε...
κυριακή φαγητό σε ταβέρνα με όλη την σημασία της λέξης, και τι φαγητό ε, μόνο η μαμά σοφία, ναι βρε η μάνα μου, μπορεί να το χτυπήσει κι αυτό μετά απο γερό ζέσταμα και ξεκούραση ημερών!

Και βεβαίως στην προσπάθεια μου να διατηρήσω το απολλώνειο κορμί μου, ( σαν το ανθρωπάκι της Michelin είμαι αλλά λέμε τώρα....ας είναι καλά ο καθρέπτης σπίτι μου,μπορεί να στοίχισε μια περιουσία αλλά άξιζε...) φάγαμε τον αγλέωρα. Το τι αρνάκι με πατατούλες που ήταν λουκουμάκια, το τι φρικασέ, το τι μουσάκα, το τι... τα λέω τώρα και ααααααααχχχχχ.... να ρωτήσω αν κάνει delivery...

Και στο τέλος το καλύτερο, ο λογαριασμός. Μέρος του μενού, αλλά δίκαια, νοστιμος και πολύ χαμηλός! όχι, δεν είμαι καρμίρης αλλά μου την δίνει να πληρώνω όταν δεν αξίζει υπέρογκα ποσά για άνοστα αφάνταστα εδέσματα όταν με φτιάχνει να απολαμβάνω τα μέγιστα και στο τέλος ο λογαριασμός να παραμένει σε χαμηλά 2ψήφια νούμερα. Γιατί εκεί νιώθεις ότι δεν κοιτάνε μονο το πορτοφόλι σου αλλά το να μοιραστούν μαζί σου κάτι, το φαγητό στην προκειμένη, την παρέα...

/g

No comments: