Friday, February 8, 2008

νυστάζω....

στο γραφείο πρωί πρωί και νυστάζω αφόρητα πολύ. εχτές πήγα σε πάρτυ... δεν λέω όχι, πέρασα πάρα πολύ καλά. Καλή μουσική, ομορφος, πολύ όμορφος κόσμος, ενδιαφέρον άνθρωποι, άνθρωποι εντυπωσιακοί, απόμακροι, απασχολημένοι, περίεργοι, σιλικονάτοι, καλοντυμένοι, ελαφρώς και επιμελώς ατιμέλητοι... και βεβαίως ανάμεσα σε όλους αυτούς εγώ!

Τελικά πάντα ήμουν και ακόμα είμαι πολύ μπερδεμένος με τα πάρτυ.Ταυτόχρονα πάντα περνάω καλά, αλλά σχεδόν πάντα έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσα και καλύτερα...αλλά ποτέ δεν βρίσκω αυτό το κάτι διαφορετικό. Το χειρότερο είναι βέβαιως βεβαίως ότι μπορεί να το βρίσκω και να μην καταλαβάινω ότι βρήκα. Πρώτη Μεγάλη ήττα το ομολογώ και το κακό είναι ότι συμβαίνει συχνά.
Δεύτερη μεγάλη ήττα είναι ότι νομίζω ότι μεγαλώνω επικίνδυνα. Αμείλικτος ο χρόνος μαζί μου, μου παίρνει αντοχές και βεβαίως... αντοχές. Άσε που την επομένη απλά σέρνομαι επιρρεάζοντας πολύ άμεσα την υψηλού επιπέδου παραγωγικότητά μου. Θυμάμαι κάποτε, όχι πολύ πίσω στον χρόνο ξενύχτια μέχρι το πρωί, και μετά αεράτοι στην δουλειά, μετά καφέδες και πάλι από την αρχή δίνοντας τα πάντα.... άλλες εποχές αλλά νομίζω ότι τώρα ειναι καλύτερα.
είμαι πιο επιλεκτικός μάλλον!

νυστάζω... πολύ...

No comments: