Monday, February 11, 2008

tell me why, I don't like mondays....

νυστάζω τρελά! και δεν έχω διάθεση...κλιμακτήριο απο τα σχεδόν 30 δεν παίζει, δύσκολες μέρες λόγω φύλου πάλι δεν παίζει, αν και καμιά φορά νομίζω ότι μπορει και αυτό να παίζει, σημασία έχει πως εγώ σήμερα δεν έχω καθόλου διάθεση για τίποτα. Όχι θα δουλεψω κανονικά, αλλά το μέσα μου απαθές,αδιάφορο.

Γενικά πέρασα ένα σαββατοκύριακο απλά καταλαβαίνοντας ότι δεν έχω διάθεση για πολλά και απλά πρέπει να κάνω κάτι να το αλλάξω αυτό. Το πιο αστείο είναι φυσικά που όλοι οι άνθρωποι γύρω μου έχουν μια θεραπεία,ένα λόγο,μια πρόταση που βεβαίως δείχνει ότι ενδιαφέρονται αλλά απο την άλλη γελάω τόσο πολύ που καμιά τους δεν είναι ούτε στο ελάχιστο κοντά σε αυτό που θέλω... Η νομίζω ότι θέλω ή θα νόμιζα ότι θέλω... ή... όχου... πάλι μπερδέυτηκα... είναι και δευτέρα πρωί πρωί...
έχει και μια συννεφιά έξω, ούτε στους φίλους μου στα πιο βόρεια δεν μπορώ να τους την πω... για τον καιρό φυσικά!

μόλις έφτιαξα καφέ... τα μάτια μου κλείνουν τρελά, έχω συνάντηση σε 2 ώρες και πρέπει να ειμαι φρεσκαδούρα... την κάνω για φρέσκο αέρα

/g

No comments: