Tuesday, January 29, 2008

Πρωινό ξύπνημα...

Μια μέρα ξεκινά με πολλούς τρόπους...
κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του τρόπο να σηκωθεί από το κρεβάτι, να τεντωθεί να, να , να....
και να ξεκινήσει με τον άλφα ή βήτα τρόπο την μέρα του... αλλά εγώ όχι. Έχω τελετουργικό ολόκληρο...

Η δικιά μου ξεκινά με ξυπνητήρι, μετά με τηλέφωνα φίλων εξουσιοδοτημένων να με παίρνουν και να με ξυπνούν, ή τουλάχιστον να προσπαθούν. Το τί γέλιο έχει να ακούς πολύγλωσσες (chic) προσπάθειες αφύπνησής μου. Πρώτα ξεκινάμε με τους ελληνόφωνους, μετά με γερμανόφονους, συνεχίζουμε στα γαλλικά και μετά στα αγγλικά και βεβαίως πίσω στα ελληνικά. Υπάρχουν φυσικά και διαβαθμισεις αυστηρότητας, τρυφερότητας, υπομονής, κατανόησης, επαγγελματισμού, διάθεσης να με αφήσουν να χουζουρέψω. Και βεβαίως καθορίζουμε μια ώρα στόχο που πρέπει να σηκωθώ από το κρεβάτι. Ταυτόχρονα δεχόμαστε και μία απόκλιση, ένα διάστημα που μπορούμε συν πλην στο περίπου να κυμανθεί η ώρα που θα σηκωθώ!
τελικά καταλήγω να ξυπνάω απατώντας σε τηλέφωνα και σιχτιρίζοντας πάλι σε διάφορες γλώσσες αυτούς που εγώ κάθε φορά παρακαλώ να μου τηλεφωνήσουν το πρωί και που προσπαθώ να ξεγελάσω ότι σηκώθηκα προσπαθώντας να κλέψω λίγα λεπτά ακόμα ύπνου, ή χαλάρωσης κάτω από το πάπλωμα!
Λες και όμως έιναι συννενοημένοι με το που καταφέρνω τον έναν και του λέω εντάξει σηκώθηκα, μου κλείνει το τηλέφωνο και εγώ γελάω αυτάρεσκα κάτω απο το πάπλωμα ότι τον ξεγέλασα και θα κοιμηθώ λίγο ακόμα, ντριννννννννν ο επόμενος να μου λέει με σεντόρεια φωνή ότι πρέπει επιτέλους να σηκωθώ. Αφού ξεγελώ κι αυτόν, μετά από λίγο σειρά του αναλυτή καριέρας, ντριννννννννννννννν, το σηκώνω και αρχίζει "και πως θα πας μπροστά, αν δεν πας νωρίς στο γραφείο" και "οι καλές αποφάσεις το πρωί παίρντοται" κτλ...
Το ξεγελώ κι αυτόν και μετά σειρά έχει το ζουζούνι που με λάγνες υποσχέσεις προσπαθεί να με κάνει να σηκωθώ απο το κρεβάτι μου... αφού εισπράττω άπειρες υποσχέσεις και μου τάζει ότι την επόμενη φορά που θα την δω θα είναι κάτι μεταξύ Pamela Αndersson, Jennifer Lopez, και βεβαίως Sharon Stone στο βασικό ένστικτο, αν σηκωθώ βεβαίως και είμαι έτοιμος την ώρα που είπαμε, την ξεφορτώνομαι και αυτή και μετά σειρά έχει το απειλιτικό τηλεφώνημα...

Για να μην μακρυγωρώ, στο τέλος με δικές μου δυνάμεις και καθαρά δικιά μου πρωτοβουλία είμαι όρθιος! και στον άξονα x μα και στον y και βεβαίως στον z ( πέρασε αυτό απο την λογοκρισία;;;;)

Ξεκινά η διαδικασία του μπάνιου, σαν δεκάχρονο κάνω καμιά φορά... "κρυώνω", " που να βρέχομαι τώρα..." αλλά μιας και η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά κάνω ένα χαλαρωτικό καυτό ντούς, λές και είμαι κόκορας έτοιμος για ξεπουπούλιασμα. Μετά δοντάκια, μετά μαλλάκια, που ποτέ δεν πετυχαίνω βεβαίως βεβαίως...
μετά ρούχα, δεν έχω στυλ, ότι βρώ μπροστά μου, και είμαι έτοιμος...
μια ακόμα μέρα δόξας είναι να αρχίσει!

1 comment:

Anonymous said...

πολύ προσπάθεια για να ξυπνήσεις....εγω πάλι χτυπάει το ξυπνητήρι και πετάγομαι αμέσως.......σε 20 λεπτα έχω φύγει......