Thursday, January 24, 2008

περί μαγειρέματος...

θεωρητικά είμαι πολύ καλός στο να μαγειρεύω... θεωρητικά και πρακτικά λέμε!

αλλά εχτές έκανα σε παγκόσμια πρώτη καρμπονάρα σούπα!
όχι δεν τρωγότανε, έτσι έπεισα τον εαυτό μου να κάνει κάτι άλλο.
να δοκιμάσω να βρω το λάθος. και το έκανα... είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω το επιστημονικό συμπέρασμα πού είναι ότι αν η κρέμα γάλακτος δεν ζεσταθεί παρα πολύ αλλά όχι βράσει, τότε δεν γίνεται ένα σώμα με το τυρί που ρίχνεις μέσα και έχεις καρμπονάρα σούπα!

μου αρέσει παρα πολύ να μαγειρεύω, και βέβαια δεν όταν μάθαινα καλούσα όλους τους φίλους και με το ζόρι δοκιμάζανε... το τι βρυσίδι έχω φάει, το τι πιτόγυρα αντί για μοσχάρι με δαμάσκηνα έχουμε φάει δεν λέγεται!
στο τέλος έμαθα και ανακάλυψα τον τέλειο τρόπο για να....
δεν θα τα πω ολα εδώ...
πάντως τώρα είμαι πολύ καλός, έτσι λένε τα θύματά μου πάντως!
τι να μαγειρέψω αποψε άραγες;

No comments: