Wednesday, January 23, 2008

εκπτώσεις...

Tετάρτη απόγευμα και ευτυχώς τα μαγαζιά είναι κλειστά. Ναι, ξέρω μερικά μεγάλα πολυκαταστήματα είναι ανοιχτά ακόμα και σήμερα αλλά μην το κάνουμε θέμα. Θέλω να κάνω πολλές αγορές αυτή την περίόδο.
Και περίμενα να πω την αλήθεια αυτές τις εκπτώσεις πως και πως. Διάβαζα και πως λόγω την μειωμένης κίνησης στις γιορτές οι εκπτώσεις θα ήταν γενναίες για να αντισταθμίσουν οι εμποροι την χασούρα απο τις γιορτές και ήμουν έτοιμος με άδειες πιστωτικές να κάνω την επέλασή μου στην αγορά.
Δυστυχώς όμως Και ύστερα απο μιά εβδομαδα εκπτώσεων το μονο που έχω εγώ να πω, μετά απο μια ενδελεχή και σε μάκρος και στα όρια της υπομονής μου έρευνα αγοράς, είναι ότι απλά το να ψωνίζεις στις εκπτώσεις είναι κοροιδία του μυαλού μου.
Γιατί το να γυρίζω στα μαγαζιά και να βλέπω άπειρα πράγματα απο 135 ευρώ στα 120, Η από τα 220 στα 205, ενώ στην βιτρίνα υπάρχει ένα τεράστειο 50%, τότε απλά εκνευρίζομαι. Δεν το μπορώ, και βεβαίως μετά λέω καλά να πάθω. Γιατί που θα πάει, θα ψωνίσω κι εγώ και βεβαίως θα κάνω χαρούμενους και επιβεβαιώσω όλους αυτούς που με θεωρούν χαζό σαν καταναλωτή. K δεν μπορώ να καταλάβω τον κάθε έμπορο που διαμαρτύρεται για την χαμηλή κίνηση και απο την άλλη κάνει τα πάντα για να απωθήσει τους πελάτες. πουλάσει ακριβά!

Εγώ είπα οτι αυτήν την φορά θα προσπαθήσω να επιδείξω καταναλωτική παιδεία, λέμε τώρα. Οχι, δεν θα αγοράσω προτού δώ να πέφτουν οι τιμές κι άλλο. Βεβαίως άλλοι θα αγοράσουν ότι θα θέλω εγώ, και μετά εγώ απλά θα ακούω μονότονα, "δεν έχω νούμερα" "τέλος εποχής" ή το κορυφαίο "ποια έκπτωση κύριε, αυτά είναι νέα παραλαβή!" έλεος.
Τελικά εγώ ζω σε μια πολύ πλούσια χώρα, που όσο κ να κάνει κάτι, όσο και υπερτιμημένο να είναι κάποιος ή μάλλον παρα πολύ και χωρίς δεύτερη σκέψη θα το ψωνίσει a priori. Καμία καταναλωτική παιδεία, όχι οτι εγώ έχω. Αλλά μου την δίνει να μην έχουμε περισσότερα, να μην ψωνίζουμε περισσότερα, οι έμποροι να μην πωλούν περισσότερα απο μια ηλίθια άποψη του στύλ, προτιμώ να πουλήσω ένα και να βγάλω τα έξοδα μου παρά πολλα! Ειλικρινά δεν μπορώ να την καταλάβω αυτήν την λογική... να πάρει πάλι χωρίς shopping therapy θα μείνω. Και βεβαίως θα την πληρώσουν οι γύρω μου! Καλά δεν είμαι και τόσο κακός, απλά είναι σαν να περιμένεις σε ένα μεγάλο τραπέζι να στρωθεί το γεύμα και όταν γίνει αυτό απλά να μην μπορείς να πάρεις κάτι!
Δεν λέει!

No comments: