Saturday, May 3, 2008

start up stories....

Τελικά το να κάνεις την δικιά σου εταιρία έχει πάρα παρα πολλές πτυχές που ποτέ δεν τις φαντάζεσαι.
Έχοντας στο μυαλό το να παιρνώ καλά, να βγάζω χρήματα, να προσπαθώ να μην τα δίνω στο κράτος, να μαθαίνω πολλά και το κυριότερο τίποτα να με αφήνει στο έδαφος είπα και έχω κάνει την δικιά μου εταιρία. Μονομετοχική ΑΕ και έχει πολύ γέλιο να μπορείς να πλακωθείς με την διοίκηση της εταιρείας, μέχρι και να απολύσεις τον εργαζόμενο σε αυτή, δηλαδή τον εαυτό μου. Πέρα όμως από την πλάκα όμως, είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει να προσέχω για να μην πάω φυλακή, λέμε τώρα, που καμιά φορά αναρωτιέμαι αν αξίζει το ρίσκο! κι όμως αξίζει...
Τελικά όλα τα πράγματα είναι άγνωστα μέχρι να τα δοκιμάσεις! Γιατί ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό, πιο έμπειρο... ασχέτου πόνου, εξόδου, λαθών, αδιεξόδων, νομίζω ότι κάθε εμπειρία με ένα παράξενο τρόπο μας κάνει καλύτερους ανθρώπους!
Πίσω λοιπόν στα της εταιρείας μου, έχω ανακαλύψει τόσα πολλά, έχω διαβάσει ακόμα περισσότερα σχετικά με την καλή της λειτουργία που νιώθω πραγματικά καλά που τόλμησα. Όχι, είναι πάρα πολύ νωρίς να πω ότι πέτυχα, απλά είναι καιρός να πω ότι το γουστάρω, και άν ω μη γένοιτο όλα πάνε κατά διαόλου, θα μπορώ να πω ότι δοκίμασα βρε παιδί μου.
Αυτό που μ' έχει τρομάξει, ναι πάλι πίσω στα της εταιρείας, είναι πόσο εύκολα μπορείς να κάνεις λάθη και να σε χώσουν στο κελί 13. Τα λάθη για τους ανθρώπους είναι αλλά δεν λέει να τα κάνεις στην προκειμένη περίπτωση.

No comments: